diumenge, 15 d’agost del 2010

en marxa


Finalment, m'he posat en marxa... I alhora tinc una sensacio com d'haver-me aturat per fi... Despres d'un mes de juny de no parar tancant i traspassant tots els temes de la feina, gestionant els projectes i les emocions, va venir un mes de juliol de buidar el pis per llogar-lo. Gairebe tot el mes, endrecant, classificant, llencant, i removent mes emocions i records, a traves de les fotos, objectes i energia del pis.... A vegades penso que em vaig bolcar en la feina al juny i en el pis al juliol per no aixecar el cap i prendre consciencia de que tot anava de debo, i no pensar massa en el futur immediat, que amb tota la il.lusio que em feia, tambe em feia una mica de respecte o vertigen...

I be, finalment m'ha escollit l'India. Un desti que no es facil pero molt ben acompanyada. I aquestes tres setmanes a l'India, son com una preparacio a les setmanes que vindran, i tinc per fi la sensacio d'haver-me aturat, de deixar de correr, de tancar els darrers mesos i comencar a obrir i a pensar en els mesos que tinc per endavant...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada