dilluns, 18 d’octubre del 2010

17-10-2010, Abril

Aixo ja s'acaba, em queden tres dies de tornada, de desfer el cami per aeroports diversos, amb una nit i el dia del meu aniversari a Kuala Lumpur i a l'avio... I pensava que hauria de fer una darrera entrada la meva ultima nit a Indonesia, com a cloenda, pero el que no hagues dit mai es que el tema seria l'Abril. Si, la meva neboda va neixer ahir.

Jo pensava que tornava amb prou dies de marge per veure encara la grossa panxa de la Raquel i veure l'Abril acabada de neixer, pero la vida es aixi, i m'agafa uns quants kilometres lluny i unes quantes hores d'avions i aeroports.

He de confessar que avui ha estat el dia que mes m'he enyorat en tot el viatge, i hagues volgut fer com en els dibuixos animats, travessar una porta a Indonesia i apareixer a Barcelona. Pero be, seguint amb la meva filosofia, cal gaudir del moment, i del lloc on estic... Aquest mati m'he banyat per darrera vegada a les aigues turquesa de les Gili, ara ja soc a Bali, i dema avio cap a KL. En el vaixell cap a Bali li he explicat a un basc que tornava en el meu vaixell, que ja soc tieta, li havia d'explicar a algu... 

I tot i que no m'agrada massa la cervesa, a falta de res millor, avui m'he demanat una ampolla per sopar i he begut a la salut de l'Abril.

Encara bo que m'ha agafat ja de tornada, cal dir que d'aquesta forma es molt mes facil acomiadar-me d'aquestes illes...
Petons per l'Abril, i tota la familia amb titols nous: els nous pares, els nous avis i la nova tieta!!

4 comentaris:

  1. Iep,
    Molt quest viatge que has fet, no? Sembla una història dels Mars del Sud, càlids i tropicals...
    Ton

    ResponElimina
  2. felicitats tietes!
    nosaltres al final fem canvi de plans! t'escric. petons! igual ens veiem a barcelona

    ResponElimina
  3. Hola guapisima. Moltes felicitats pel teu cumple i per ser tieta.Ens veiem aviat. Un gran peto. Laia

    ResponElimina
  4. Quan vas fer el càlcul del dia de tornada, els nous avis també pensaven que encara arribarias a temps per veura la "panxeta" de la Raquel. Però ja ho veus noia, no podem mai prevenir el comportament de la natura humana. L'hora que tots tant esperàvem es va avançar i va ser l'Abril qui va voler esperar l'arribada de la seva tieta Gemma.
    El més important es que encare que a diferent dia i de diferenta manera les dues heu arribat bé.

    ResponElimina