diumenge, 30 de gener del 2011

El segon "mesiversario"

Abriendo bien los ojos,
fijarme en los detalles,
despertar mis sentidos,
fundirme con el aire.
(...)
Escapar del tiempo y vivir sin miedo
contemplar la vida es un misterio
escuchar silencio y perderme dentro
encntrar respuesta al susurro al viento.
(...)
Conectar con mi ser y espabilar,
proyectar mi alegría y observar
y liberar mi mente, sentir con claridad,
que hay un nuevo mundo y del presente disfrutar.

Detalles, Chambao


Recordant als amics de Madrid que celebraven cada mes de viatge... El primer el vaig passar a Chiloé, per primera vegada en tot el viatge va coincidir que dormia en una habitació sooolaaaa..., i en una illa que em va encantar. I en aquest punt de viatge vaig començar a descansar de hostels, i vaig començar a conviure amb gent xilena, a través del couchsurfing....

El segon mes, he decidit que puc conviure també amb xilens en els hostels, perquè ara estan de vacances, i  no vull viatjar només amb couchsurfing, ho vull alternar i també es interessant trobar viatgers i intercanviar consells... I el meu segon mesiversari el vaig passar en el bus, escoltant aquesta cançó de Chambao, anant cap a Arica, una ciutat xilena, on sóc ara, actualitzant el bloc, perquè com us ho diria, el millor de Xile no són les ciutats...

I res, va ser com sentir-la per primera vegada, i ara trobo aquest video...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada