dijous, 27 de gener del 2011

Has de ballar

Decideixo provar una de les terapies de la vall, abans de marxar, ja que estic cap a la meitat del viatge i m'anira be reequilibrar energies... I em faig una alineacio de xacras, que no havia fet mai, aixi sortire ben aliniada pel bus...

Em sorpren perque em fa una diagnosi i veu coses en els meus xacres que tenen molt sentit per mi... I em posa deures per seguir treballant durant el viatge i quan torni... I soprenentment, a banda de recomanar-me meditar, cosa que ja estava intentant fer encara que a dosis minimes, em recomana ballar. Em diu que alla on vagi tracti de buscar llocs on pugui ballar les danses etniques de cada lloc... I penso que te molt sentit, en aquests dos mesos nomes vaig ballar un dia lindy a Buenos Aires, i alguns balls a la casa de la Claudia, la meva amiga biodanzante. I clar, el meu cos esta demanant-ho...

1 comentari:

  1. Pel que dius, crec que a tots ens aniria be reequilibrar energies. Ja ens veiem viatjan a la Vall d'Elqui, per fer una terapia. De la forma que vivim en sembla que tenim 3 o 4 xacres bloquejats.
    Petons i balla molt.

    ResponElimina