dilluns, 28 de febrer del 2011

Més Lima

Doncs sí, Lima sempre quedarà com una ciutat de contradiccions, amb una cara neta, alegre i ordenada, dins el perímetre que apareix en els mapes turístics, i una cara trista i menys segura fora dels mapes. Com tota gran ciutat. Com a mostra, aquesta església, que té dues cares...




No obstant, fins i tot en les zones turístiques adverteixen que no agafis taxis del carrer, o miris bé quin agafes... Els taxistes em diuen que a vegades obren les portes des de fora, i per això posen els seguros a la porta, i m'expliquen històries diverses que em fan plantejar què faig aquí, a Lima en particular, i a Sudamèrica en general. I clar que no és per tant, i prenent algunes mesures, viatjar és segur. Però m'agrada viatjar en un país on he de desconfiar de tothom per si de cas? Realment, no massa, però bé, aquí estic i vull veure algunes coses abans de tornar.

I bé, passo els darrers dies a Lima a casa del Jorge, amb la Katia i la Inga, a Barranco, un barri encantador, i amb un nom que em porta bons records, mengem en els llocs més típics i deliciosos, veiem postes de sol i em dedico a fotografiar la Lima turística amb la nova camera. I ara, mirant les fotos, Lima sembla una ciutat ben bonica.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada