dilluns, 16 de maig del 2011

Cap a Uyuni

Decideixo que no vull veure res més, ni els voltants de la Paz, m'han dit que les runes deceben bastant després de veure el Machu... Penso en veure alguna cosa més de Bolivia, però també penso que forma part ja d'un altre viatge, que necessita més temps i jo estic pensant ja en la tornada... I decideixo anar cap a Uyuni, que realment és el lloc que més m'interessa...

Arribo després d'un bus nocturn, el més luxós que he trobat, tot i que és com els més normalets d'Argentina o de Chile. M'han dit que agafés el millor perquè la carretera és molt dolenta... Allà em trobo amb el Marek, un txec que està viatjant des de Mèxic a la Patagònia en tres mesos (un concepte radicalment diferent de viatge al que jo estic fent, m'esgoto només de pensar-hi. Diu que de les últimes 8 nits, només dues ha dormit en un llit, les altres acampant o en busos...)

Contractem un tour pel mateix dia, ell perquè no té temps, i jo perque no vull passar-me un dia a Uyuni, una ciutat que només és un punt de sortida dels tours... En el 4x4 ens ajuntem amb la Matilda i el Rodrigo, una parella sueca-xilena, i amb l'Aline, una noia brasilera. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada