dimarts, 10 de maig del 2011

El meu cami inca. 3.Ollantaytambo cap a Aguas Calients

Ollantaytambo es un poble tranquilet, com Pisac, menys quan arriben 15 autocars i deixen la gent a la Plaza de Armas. Com a poble conserva perfectament les bases de les cases de l'epoca inca, i a sobre han construit obra nova, pero és molt bonic passejar pels carrers antics amb els murs imponents. A banda te un conjunt de runes, no tan bonic com Pisac pero també es bonic, sense gent. Ja se que semblo una mica pesada, pero a Cusco vaig fer un tour amb gent i quasi em moro, no sentia ni al guia del meu grup, de tant soroll que hi havia, hi vaig quedar escarmentada, perque tots els grups fan la mateixa ruta i a la mateixa hora...

Es un poble on et quedaries... faig la majoria dels meus apats a un cafe on tot els beneficis van per les comunitats d'alla, Cafe Hearts. I passejo pels voltants, pels camps... Realment, el valle sagrado no són només dos o tres poblets, tot l'entorn té restes de l'epoca inca, n'hi ha un munt.

D'alla surt el tren cap al Machu Picchu, quina emoció. El tren va ple, és un tren amb grans finestrals peral costat i al sostre veure el paisatge. I ens porta fins a Aguas Calientes, on passare la nit per poder matinar i pujar ben aviat al Machu Picchu.
Abans de dormir vaig als banys termals, estan plens de gent que baixa del Machu, pero jo ho faig abans, perque l'endema baixare del Machu cap al tren directament. Aguas Calientes, segons la Lonely Planet no té res, és un lloc bastant lleig. I sí, ho és, és només un lloc fet per als turistes com a punt d'aturada de camí al Machu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada