divendres, 24 de desembre del 2010

Bon Nadal des de Puerto Varas, Chile...

Fa uns dies es comença a notar l'ambient nadalenc... Una mica estrany a mesura que puges cap al nord i va fent més calor. Fa dos dies vaig veure una coral cantant nadales a Bariloche, un Papa Noel, i la gent en màniga curta. I el comentari de fa uns dies és on passaràs el nadal?

I jo vaig pensar, doncs on caigui, fa uns dies que no sé ni a quin dia visc, ni si és un dia laborable o no, i no penso preocupar-me del nadal...

El Nadal per mi és passar-lo en família, i el ressopó amb els amics, si no el passo a Terrassa com tota la vida, m'és igual passar-lo a Argentina o a Chile i amb una gent o una altra. Això pensava, però he tingut una sorpresa...

Estava una mica cansada dels hostels international, tots són tallats igual, tots plens de gent movent-se cada dos dies, amb pressa i només preocupats per la propera foto. Més que backpacking, estem fent tots flashpacking... I vaig pensar, miraré al couchsurfing... Encara que ho vaig mirar amb poc marge, vaig veure una persona que em va cridar l'atenció, i amb tan bona sort que la Claudia em va contestar. La Claudia es una persona extraordinaria, que es dedica a fer biodansa, i em va encantar la seva filosofia de vida. I va ser tan bona la química que vaig tenir amb ella, que he acceptat quedar-me amb ella aquesta nit. Primer pensava, me'n vaig, perquè ella viu amb els seus 3 fills i una amiga i avui arriba la família de l'amiga, ja em va avisar que no tindré ni el sofà per dormir, i pensava que millor no envair la seva festa. Fins i tot pensava que millor estar en un lloc neutre, on no se celebri el nadal, més que estar en ple ambient nadalenc però lluny de la família, pensava que potser seria una sensació estranya.

Però la seva amiga m'ha dit que em quedi, que entre ells tampoc es coneixen, i aquest matí s'ha llevat la Danae, la petita, i m'ha donat el bon dia amb un somriure i un petó, i he pensat, que si estic aquí és per alguna cosa. I he parlat amb la Claudia, i m'ha tornat a dir que cap problema. O sigui que els he ajudat amb les compres, he anat a comprar el meu amic invisible i em disposo a celebrar-ho amb ells, i a dormir al terra de l'habitació de la Claudia...

Com que no podre fer-ho de forma més personalitzada, aprofito per desitjar-vos un bon nadal a tothom... I sigueu on sigueu, gaudiu de la festa, i de la bona companyia...

2 comentaris:

  1. bon nadal guapii!
    ara parlava amb el ricardo... passa't-ho molt be!
    petons molts des del nadal fred.

    ResponElimina
  2. Avui es Nadal, però es un Nadal diferent, tot i que hem augmentat la familia amb l'Abril, la nostra primera néta, que es guapisima i ens ompla molt, tu Gemma ens has deixat temporalment un buid dificil d'omplir. Tota la familia et troba a faltar i ens preguntan per tu, aixó fa que encare hi pensem mes.
    Una abraçada, molts petons i BON NADAL!

    ResponElimina